Terracotta Army



       


Ahşap heykel çalışmamı Toprak Askerler
 ya da Terrakotta Ordusu ilk Çin imparatoru Qin Shi Huang'ın mezarında bulunan terrakotta heykellerden esinlenerek yaptım.

Ahşap olarak  www.woodcraft.com dan aldığım Butternut ahşabı ile yaptım.






Ölçüleri 7,5 x 7,5 x 30 cm olan ahşabı ilk önce oluşturduğum çizime göre
kestim.






                                                                                        

Daha sonra çizimin kabasını alarak detay çalışmalarına başladım.Bu ahşabı deneme olarak aldım ve heykel yapımında kullandım.Damarsız çok yumuşak,hafif ve detaylarda dikkat etmek gerekiyor çabuk kırılıyor.Dolayısı ile detaylarda çok zor çalışılıyor.Mutlak surette keskin ıskerpela veya  bıçaklar ile çalışmak gerekiyor.






Terrakotta ahşap heykel çalışmamdan örnekler...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder