Galata Kulesi ahşap oyma rölyef çalışması



Galata kulesi ahşap rölyef
Ahşap oyma Galata kulesi
     Galata kulesi rölyef ahşap oyma çalışmamda ilk önce ahşap stokumda bulunan 11 cmx 33 cm x 2cm ölçülerindeki iki adet ceviz ağacının su yolunu birbirine uygun vaziyette yapıştırarak başladım. Yapıştırma  sonrasında  22 cm x 33 cm x 2 cm ebatlarında bir ceviz ağacı levham oldu.


     Daha önceden Galata Kulesi ahşap oyma rölyef çalışması için arşivimdeki resimlerden birini seçerek bilgisayarda ahşap levhanın ebatları ayarlayarak  yazıcıdan çıktı alarak, ahşap levhanın üzerine karbon kağıdı ile yerleştirerek kopyasını ahşaba çizdim.

    Galata kulesi ahşabın üzerine çizdikten sonra çizim üzerinde yaptığım inceleme ile oyma yapacağım yüzeylerin katmanlarını 1,2,3,4  gibi en üst seviyeden en alt seviyeye doğru numaralandırarak oyma katmanlarını basamaklamış oldum.İlk önce kaba yerlerin oymasını yaptım.Daha sonra detay çalışmasını yaptım.

    Oyma işlemini bitirdikten sonra zımpara kağıdı ve dremelin zımparalama uçlarınına kullanarak çalışmanın bu safhasını bitirmiş oldum.

    Sonlandırma için İkea dan aldığım ahşap renklendirici ile bir kat sürdüm. Daha önce hiç kullanmadığım için tereddüt ederek kullandım. Fakat  hoşuma gidince zımpara yapıp bir kat daha sürdüm.Daha sonra son kat olarak  color spray  sentetik vernik ile çalışmamı bitirdim. 
   

Galata kulesi
Galata kulesi



Galata kulesi








Relief Galata Kulesi
Galata kulesi ahşap oyma rölyef

Galata Kulesi ahşap relief
Galata kulesi ahşap oyma rölyef




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder